Ahmet Kara kimdir?

1974 yılında Konya'da dünyaya gelmişim.

Ortaokulu Konya Anadolu Lisesi'nde, liseyi Ankara Fen Lisesi'nde okudum. Sonrasında Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisans ve nihayet ODTÜ İşletme yüksek lisans mezunuyum.

Okul hayatım hep çok başarılı geçti. Daha çocuk yaşta girdiğim Anadolu Lisesi sınavında, sonra Fen Lisesi sınavında, sonra üniversite sınavının her iki basamağında, hatta öğrencilik yıllarım boyunca girdiğim Türkiye çapındaki tüm deneme sınavlarında hep Türkiye ilk 100'ündeydim.

Ağustos 2013'te çekilmiş bir fotoğrafım
Bir Koç grubu şirketi olan Arçelik'te -ilk üç yılı işletme yüksek lisans programımla eş zamanlı olmak üzere- tam onbeş yıl çalıştım. Sonrasında bağımsız araştırmalar yapmak üzere kendi isteğimle Arçelik'ten ayrıldım. Ağustos 2011'den bugüne bu dönem devam ediyor.

Bekarım ve Şubat 2013'ten bu yana Konya'da yaşamaktayım.

Beni bu blogum dışında şu ortamlarda da takip edebilirsiniz:
  • Twitter – Yaşama düştüğüm kısa notlar (ayrıca favori sosyal medya platformum)
  • Linkedin – Profesyonel kimliğim
  • Goodreads – Okuduklarım ("kendimi inşa sürecim" diyeyim, tabii çevrimiçi içerik hariç)
  • Youtube – Favori videolarım

Son olarak, geribildirim almayı çok severim. Benimle ilgili olumlu/olumsuz düşüncelerinizi (sağdaki iletişim kutusu ya da sosyal medya hesaplarım aracılığıyla) benimle paylaşırsanız sevinirim.

İlginiz için teşekkürler.